Forside
      Rækker
      Tilmelding
      Info
      Regler
      Kontakt
      Program
      Facebook
      Sponsor


Praktisk info

Adresse:
Gjern Kultur og Idrætscenter
Skovvejen 6
8883 Gjern
www.gkic.dk

Regler:
Ved stævnet følger vi regler fra DBU, Se reglerne her, eller fra menuen

Fair play:
Vi ønsker et stævne, hvor FAIR PLAY er i højsædet – både på og uden for banen.

Vi forventer, at holdlederne holder justits i egne rækker. Dvs. udover selv at udvise FAIR PLAY, påtaler overfor spillere (eller tilskuere) hvis de går over stregen – og tager om nødvendigt spilleren ud. Husk at behandle dommerne ordentlig – de gør deres bedste for at afvikle kampene på en sportslig måde.

Det er naturligvis en selvfølge, at klubberne respekterer aldersgrænserne. Selvom man har dispensation i en løbende turnering, skal dispensation søges hos stævneledelsen.

Betaling:
Se under pris

Spillere pr hold:
Der må max benyttes 7 spillere på et hold.

Spilletid:
9 min. uden pause.

Bolde:
Der spilles med almindelig indend�rs fodbolde.

Placering ved indbyrdes opgør:
Såfremt to eller flere hold slutter med samme pointtal, afgøres deres indbyrdes placering således:
  1. Indbyrdes opgør
  2. Målforskel i samtlige kampe
  3. Flest scorede mål i samtlige kampe
  4. Lodtrækning

Dispensationsregler:
Dispensationer kan søges til benyttelse af f.eks. ældre spillere, end rækkens regler tillader, samt spillere, der spiller på flere hold – dog med følgende begrænsninger:
  • Har et hold ikke behørig dispensation, noteres kampen som tabt med målscoren 0-3.
  • Dispensationer skal søges hos og gives af stævneledelsen.
  • Dispensationer skal være givet inden kampstart for at være gældende.
  • Dispensationer kan ikke gives til spillere, der er mere end 1 år ældre end den årgang holdet deltager i.
  • Dispensation til at benytte en spiller, der allerede har spillet for et andet hold, kan kun gives med det formål at kunne stille fuld hold på banen og under forudsætning af, at holdet herefter ikke råder over skiftningsspillere.

Førstehjælp:
Der er hjertestarter i hallen

Protester – gebyr:
Såfremt man ønsker at indgive protest, betales der 500 kr. til stævnelederen, som så vil modtage protesten og i samråd med dommeren afgøre udfaldet.

Point:
Turneringen afvikles efter følgende pointsystem:
  • Der gives 3 point for en vunden kamp
  • Der gives 1 point for en uafgjort kamp
  • Der gives 0 point for en tabt kamp

Pris:
kr. 350 pr. hold.
Efter tilmelding vil du modtage en mail med betalingsoplysniger.
Beløbet bedes indbetales senest fredag d. 11. januar.

NB! Vi gør opmærksom på, at betaling også opkræves, hvis holdet trækkes ud efter sidste frist for tilmelding.

Præmier:
Der vil i alle rækker være en pokal til den samlede vinder. Derudover vil der fra U12 og op efter være personlige præmier til nr. 1 og nr. 2.

Der vil være medaljer til alle spillere til og med U11.

Under hele stævnet vil der blive præmieret for flotte mål, detaljer og redninger. Derudover vil FAIR PLAY blive påskønnet.

Kontakt:
Spørgsmål omkring tilmelding, dispensationer og stævne afvikling kan rette til
Stævneleder.

Info:
Vi modtager gerne forslag og kritik – positiv som negativ af stævnets form, afvikling, tilmeldingsprocedure m.m . Har du en mening om dette, så skriv endelig til stævnelederen ved brug af kontakt formularen.

Hjemmeside af ano.dk
0.5735